Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • Достъп

    - Можеш да влезеш, като следваш следните стъпки: кликни върху линка „Вход“ и въведете имейл адреса и паролата, която искаш, или чрез твоя
    акаунт във Facebook, чрез достъп до опцията „Регистрация с Facebook“.

  • Защо имам нужда от профил?

    За да имаш пълен контрол над твоите поръчки, включително промяна на адрес за доставка.

  • Как да възстановя паролата си?

    Кликни върху „Вход“ и „Забравена парола?“ Въведи имейла, с който си се регистрирал. Нова парола ще бъде генерирана от системата и изпратена до посочения имейл адрес.

  • Как да изтрия профила си?

    За да изтриеш профил, съгласно Регламент на ЕС 2016/679 – GDPR, молим да ни изпратиш искане за изтриване на акаунт/ лични данни на имейл info@abdu.bg.

  • Какви са начините на плащане?

    Начините на плащане са:

    - Плащане при доставка, в брой или с карта 

    - Онлайн плащане с карта

    - Плащане чрез банка с платежно нареждане се извършва в рамките на 48 часа след извършване на поръчки, чрез услугата интернет банкиране или чрез платежно нареждане.

    Ако изберете този начин на плащане, моля изпратете доказателството за плащане по имейл на info@abdu.bg.

  • Къде да намеря фактурите?

    Фактурите са достъпни в клиентския акаунт.

  • Мога ли да получа фактура с данните на фирмата ми?

    Да. Преди да завършите поръчката, натиснете отметката за фактура и си попълнете данните на фирмата.

  • Как да поръчам онлайн?

    Поръчките се правят изключително на https://www.abdu.bg. Добави желаните продукти в кошницата, влез в кошницата в горния десен ъгъл и завърши поръчката, като следваш стъпките там. Можеш да търсиш продукт директно в специалното поле за търсене или с разглеждане на категориите продукти в показаното меню.

  • Колко е времето за доставка?

    Доставката варира от 2 до 20 работни дни, в зависимост от коя държава ще пристигне. До Вас достигат с куриерска фирма Спиди или Еконт.

    В поле информация на продукта, както и в меню Марки, може да видите за колко време ще бъде доставен всеки продукт.

    Доставката е безплатна, ако поръчката е над 299 лв. За поръчка под 299 лв., цената за доставка е 6 лв.

  • Безплатен ли транспортът?

    При поръчки над 299 лв. е безплатен.

  • Как да разбера, че продуктите са ми изпратени?

    Ще получиш SMS съобщение от куриера относно дата и времевия интервал, в който ще бъде доставен пакетът.

  • Ако живея в трудно достъпен район?

    Ако адресът за доставка е в труднодостъпна зона, куриерът ще се свърже с теб, за да те уведоми от къде може да се вземе колета, така че да не се начисляват допълнителни такси.

  • Как се извършва доставка на големи пакети?

    Като се има предвид, че куриерските компании използват по един куриерски агент за всеки автомобил за доставка, може да се нуждае от твоята помощ при работа с големи пакети и продукти.

  • Мога ли да използвам наложен платеж?

    Да. Можеш да направиш поръчки с плащане с наложен платеж на поръчки до 300 лв.

  • Какво да правим при ''грешка в плащането''?

    Поръчката ти може да получи статус „грешка в плащането“ по следните причини:
    1.) Използваната карта няма достатъчно средства за успешно приключване на транзакцията или има лимит за плащане, който сте задали с банката, с която си сътрудничите;
    2.) Имате ограничение за плащане при доставка, поради което можете да правите поръчки само с авансово плащане;
    използвал си бутон „Назад“, преди да завършиш поръчката.
    3.) Ако се окажете в някоя от горните ситуации, можеш да възстановиш поръчката в рамките на наличните продукти на сайта ни. Можеш също да ни уведомиш на имейл адреса info@abdu.bg, за да активираме отново поръчката чрез банков превод или плащане при доставка т. е. Наложен платеж, в рамките на 300 лв.

  • Как да променя начина на плащане на вече регистрирана поръчка?

    Можеш да промениш начина на плащане, като ни уведомиш по имейл, с код на поръчка на info@abdu.bg, като посочиш код на поръчката и желания от теб начин на плащане, както следва:
    – за поръчките, платени онлайн с картата, получили статус „грешка при плащането“, можеш да избереш да платиш в брой при доставка т.е. наложен палтеж или по банков път;
    – за поръчки чрез неплатен банков превод можеш да избереш начин на плащане в брой, при доставка т.е.наложен платеж, но в рамките на лимита от 300 лв.;
    – за поръчки с наложен платеж можеш да избереш начина на плащане по банков път

  • Мога ли да отворя колета при доставка?

    Отварянето на колета при доставка е разрешено, ако колетът се достави чрез куриерската фирма Еконт.

  • Какво се случва при получаване на непълен колет?

    Ако поръчка е била непълна, можеш да ни уведомиш по имейл на info@abdu.bg с номера на поръчката и товарителницата за доставка и ние ще се погрижим, за това да останете доволни.

  • Какво се случва ако искам продукт, който не е наличен?

    В зависимост от наличността при доставчика се опитваме да върнем любимите продукти на сайта. Ако желаеш да те известим, когато е в наличност, може да ни пишеш на info@abdu.bg.

  • Мога ли да променя продукт, който е доставен?

    Не. Промяната на продукта не е възможна.

  • Продукт с липсващи части?

    Ако сте получили непълен продукт, можете да ни уведомите по имейл на info@abdu.bg, като посочите номера на поръчката, продукта и липсващите елементи.Можете да ни изпратите няколко снимки на продукта и да подчертаете липсващите детайли на скицата. След някои допълнителни проверки, ще се свържем с вас с решение за максимум 3-5 работни дни. Също така искаме да ви напомним, че имате възможност да върнете продукта безплатно, ако е в рамките на максимум 14 дни след получаването му.

  • Как да върна продукт и при какви условия?

    Имате възможност да върнете продукта безплатно до 14 дни. Пишете ни на мейл info@abdu.bg и с Вас ще се свърже представител на куриерската компания, за да вземе пакета. Върнатите стоки е необходимо да бъдат изпратени опаковани в твърда опаковка, за да се предотвратят щети. Данните трябва да са верни, така че обработката и плащането им да се извършват навреме.
    За продуктите, върху които са извършени нерегламентирани интервенции, тези, които показват следи от износване или прекомерна употреба, драскотини, недостатъци, неравности, механични или електрически удари и тези, при които липсва аксесоарите, си запазваме правото да не бъдат приети.

  • До колко време ще ти върнем парите?

    Стойността на върнатите продукти ще бъде преведена по посочената банкова сметка, в рамките на максимум 14 дни.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки